Στο point365.gr η ικανοποίησή σας είναι η προτεραιότητά μας. Αν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται παρακάτω.
1. Δικαίωμα Επιστροφής
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας, χωρίς να χρειάζεται να δώσετε λόγο. Η επιστροφή ισχύει για προϊόντα που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, πλυθεί ή φθαρεί, και που βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία.
2. Διαδικασία Επιστροφής
Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
-
Επικοινωνήστε μαζί μας: Στείλτε email στο [email επικοινωνίας] ή καλέστε μας στο [τηλέφωνο επικοινωνίας] για να μας ενημερώσετε για την επιστροφή. Ανάλογα με την περίπτωση, μπορεί να σας ζητηθεί να συμπληρώσετε μια φόρμα επιστροφής.
-
Επιστροφή προϊόντος: Συσκευάστε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία, μαζί με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (όπως απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο), και στείλτε το στην διεύθυνση που θα σας υποδείξουμε.
-
Έλεγχος επιστροφής: Μόλις λάβουμε το προϊόν και ελέγξουμε την κατάσταση του, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση, ανάλογα με την επιλογή σας.
3. Προϊόντα που δεν επιστρέφονται
Ορισμένα προϊόντα ενδέχεται να μην επιδέχονται επιστροφή, όπως:
1. Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή πλυθεί.
2. Προϊόντα που έχουν υποστεί φθορά ή δεν είναι στην αρχική τους συσκευασία.
3. Προϊόντα που είναι παραγγελίες ειδικών εκτυπώσεων ή παραμετροποιημένων προϊόντων.
4. Επιστροφή Χρημάτων
Αφού λάβουμε και επεξεργαστούμε την επιστροφή, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στην ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά. Συνήθως, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ολοκληρώνεται εντός 7-10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
5. Έξοδα Επιστροφής
Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή η επιστροφή οφείλεται σε λάθος από την πλευρά μας. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής καλύπτονται από εμάς.
6. Αντικατάσταση Προϊόντων
Αν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάσταση του χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Η διαδικασία είναι η ίδια με αυτήν της επιστροφής, και εμείς θα φροντίσουμε για την αποστολή του σωστού προϊόντος.